Tajemniczy box - edycja pierwsza - Walentynki



Tak, tak ...

Jest mnie ostatnio tyle co wcale.

Zaległości mnóstwo

Fotki w połowie gotowe

Tylko trzeba mieć chwilę na posta ;)



W tym tygodniu jeszcze ruszy druga edycja boxa - dzień kobiet

Możecie śmiało podesłać propozycje, co Wy, byście chciały znaleźć w takim boxie

Duża szansa, że jeżeli to Wy wygracie, znajdziecie to w swojej paczuszce





Tymczasem wyniki?


 Taaakkk, chyba by się przydało ;)

Przykro mi, że w rozdaniu brało tyle blogów, które mają banerów z konkursami w ilości masowej

1 zgłoszenie usunięte przez autorkę

1 zgłoszone przez osobę o nieaktywnym już od roku blogu

Zgłoszenia starałam się sprawdzać na bieżąco

I odpisywać komentarzem pod zgłoszeniem

Drugą edycję postaram się zrobić z formularzem - dla ochrony danych ;)


A w tej edycji zwycięża numer 35

Pod tym numerkiem mamy:



Przeciętna Kobieta - polubione
 


Czekam na dane ;)
Także możesz dopisać co byś chciała ponieważ box, ma to do siebie, że
W połowie jest to moja kompozycja a w połowie pod kierunkiem tego co wyszperam na blogu zwycięzcy ;)




18 komentarzy:

  1. gratuluję :)
    jakbym miała wygrać ( :D ) to otwierając box oczy by mi się zaświeciły widząc tam coś do kąpieli, jakąś maseczkę czy glinkę, wosk zapachowy, perfumki czy tak z innej tematyki: książkę.
    to czekam z niecierpliwością na kolejną edycją, bo w tej niestety nie wzięłam udziału

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!
    Dziekuję przepięknie! Jestem strasznie miło zaskoczona :)
    Dla plynniejszego kontaktu odezwę się na FB z konta, którym polubiłam stronę :)
    Jeszcze raz dziekuję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje.
    Nie rozumiem dlaczego jest Ci przykro, że w rozdaniu biorą udział blogi posiadające wiele banerów konkursowych? W końcu u Ciebie też był to warunek obowiązkowy. Ja w ten sposób poznaję wiele ciekawych blogów i jak mi się spodoba często wracam. Nie widzę w tym nic złego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli osoby, które mają je w na prawdę hurtowej ilości, a większość z nich, jak się przyglądałam, to były blogi osób które widuję w na prawdę wielu rozdaniach.

      Nie miałam na myśli "wiele" znaczy z np. 10.

      Ale są wśród zgłaszających się też Ci, którzy mają 30 .... 40. ...

      I nie, nie wyolbrzymiam. Na prawdę O.o

      rozumiem, że przecież nie będzie się brało udziału w 1 bo nigdy nie wygrasz, ale hm ....

      Bierz udział w tym co potrzebujesz a nie we wszystkim . od smoczków, naklejki samoprzylepne biurowe, po aż nie mam pomysłu co.

      Usuń
    2. Rozumiem :) Konkursowicze tak zwani. Też nie do końca to rozumiem, ja nie mam dzieciaka, więc nie biorę udziału w konkursach na śpioszki i smoczki, bo jak bym wygrała to co miałabym z tym zrobić? Nie cieszyłabym się, a ktoś inny może tak? Może ktoś inny potrzebuje, bo np. go nie stać? Nie twierdziłam, że wyolbrzymiasz, zapytałam z ciekawości ;)

      Usuń
  5. Gdzie kupowałaś płytki do ozdabiania paznokci (te metalowe, okrągłe)? Szczególnie chodzi mi o wersję świąteczną. Są cudowne. Pisałaś może jakiś post na ich temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałam. Przepuszczam, że chodzi o zdobienia w kolorze granatowym i niebieskim, które są na fb jako zdjęcie profilowe i w tle.

      Używałam tam popularnej tego roku płytki od born pretty store
      zakupowałam u blueberry którego znajdziesz na fb. Ma wiele przedmiotów właśnie ze skleepu born pretty store dla osób, które nie mają możliwości zamawiać bezpośrednio ze strony

      Usuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę! ;)

    OdpowiedzUsuń